Céges Brand Fotózás

Ha új brandet tervezel vagy a már meglévő brandednek tervezel új arculatot.

Brand fotózásról

Új trendek megjelnésével, illetve a cégeden belüli változások (pl. termék/szolgáltatáspaletta, stratégia módosítása) miatt szükséged lehet a meglévő arculati elemeid (logó, névjegykártya, termék fotók, portré fotók, weboldal) kisebb-nagyobb átalakítására, módosítására redesignjára. Ha belegondolsz, időnként mindenre és mindenkire ráfér egy kis frissítés, újítás.

A vásárló nem terméket vásárol, hanem életérzést. A fotóidnak közvetítenie kell egy érzést, amellyel azonosulni tud és megerősíti magát az értékesebbnek és minőségibbnek gondolt, magasabb márkaértékű termékkel.

Például, ha jó minőségű fényképeket használsz márkádhoz, akkor a termékedről is azt gondolják, hogy jó minőségű lehet. Más hatást érsz el egy naplemenetés portré képpel vagy egy stúdióban készülttel.

 

Amikor a leendő vásárlód ránéz a fényképedre, milyen érzése legyen? Mit gondoljon rólad vagy termékedről?

  • Inspiráció
  • Kreativítás
  • Intelektuális hatás
  • Öröm

Fontos kérdések a fotózás előtt!

  • Melyik szolgáltatásomat, termékemet reklámozzam?
  • Hol reklámozzam termékeimet, szolgáltatásaimat?
  • Melyik közösségi platformot érdemes használni? Honnan jöhet több ügyfél?
  • Hirdessek? Hol? Facebookon? Írjak blogokat? Nyomtatott médiában hirdessek?

Rengeteg kérdés, ami felmerül, amikor szeretnénk termékeinket szolgáltatásainkat eljuttatni leendő vásárlóinkhoz.

3 ok amiért fontos eldönteni, hogy tudjuk milyen fotókra lesz szükségünk:

  • először is azért, mert olyan fényképekre van szükségünk, amelyek kivállóan néznek ki többféle méretben és felbontásban is,
  • másodsorban, mivel egyes közösségi médiaplatformok eltérő közönséggel rendelkeznek, és ami az egyikben működik, az egy másikban nem működik. Például az Instagram a jobban szűrt hírcsatornákat részesíti előnybe, míg a humor nagyon jól működik a Facebookon,
  • harmadsorban posztjaink számától is függ, mennyi képre van szükségünk.

Milyen képekre van szükséged?

  1. Inspirációd forrása
  2. Termék fotók
  3. Termékek gyártásának helyszíne
  4. Terméked használat közben
  5. Cégedről fotók