Üzleti Brand Fotózás

Üzleti brand fotózás Pécs ha új brandet tervezel vagy a már meglévő brandednek tervezel új arculatot és szükséged van üzleti fotózásra.

brand fotozas kep1

Üzleti Brand fotózásról

Új trendek megjelenésével, illetve a cégeden belüli változások (pl. termék/szolgáltatás paletta, stratégia módosítása) miatt szükséged lehet a meglévő arculati elemeid (logó, névjegykártya, termék fotók, portré fotók, weboldal) kisebb-nagyobb átalakítására, módosítására redesignjára. Ha belegondolsz, időnként mindenre és mindenkire ráfér egy kis frissítés, újítás.

A vásárló nem terméket vásárol, hanem életérzést. A fotóidnak közvetítenie kell egy érzést, amellyel azonosulni tud és megerősíti magát az értékesebbnek és minőségibbnek gondolt, magasabb márkaértékű termékkel.

Például, ha jó minőségű fényképeket használsz márkádhoz, akkor a termékedről is azt gondolják, hogy jó minőségű lehet. Más hatást érsz el egy naplemenetés portré képpel vagy egy stúdióban készülttel.

 

Amikor a leendő vásárlód ránéz a fényképedre, milyen érzése legyen? Mit gondoljon rólad vagy termékedről?

  • Inspiráció
  • Kreativítás
  • Intelektuális hatás
  • Öröm

Fontos kérdések a fotózás előtt!

  • Melyik szolgáltatásomat, termékemet reklámozzam?
  • Hol reklámozzam termékeimet, szolgáltatásaimat?
  • Melyik közösségi platformot érdemes használni? Honnan jöhet több ügyfél?
  • Hirdessek? Hol? Facebookon? Írjak blogokat? Nyomtatott médiában hirdessek?

Rengeteg kérdés, ami felmerül, amikor szeretnénk termékeinket szolgáltatásainkat eljuttatni leendő vásárlóinkhoz.

3 ok amiért fontos eldönteni, hogy tudjuk milyen fotókra lesz szükségünk:

  • először is azért, mert olyan fényképekre van szükségünk, amelyek kivállóan néznek ki többféle méretben és felbontásban is,
  • másodsorban, mivel egyes közösségi médiaplatformok eltérő közönséggel rendelkeznek, és ami az egyikben működik, az egy másikban nem működik. Például az Instagram a jobban szűrt hírcsatornákat részesíti előnybe, míg a humor nagyon jól működik a Facebookon,
  • harmadsorban posztjaink számától is függ, mennyi képre van szükségünk.
foto kiraly krisztina brand fotozas kep2
fitonaturaktiv termekfoto napraf

Milyen képekre van szükséged?

  1. Inspirációd forrása
  2. Termék fotók
  3. Termékek gyártásának helyszíne
  4. Terméked használat közben
  5. Cégedről fotók

 

foto kiraly krisztina brand fotozas termek foto 3
foto kiraly krisztina brand fotozas termek foto
foto kiraly krisztina brand fotozas termek foto 2
foto kiraly krisztina brand fotozas termek foto 4
foto kiraly krisztina brand fotozas termek foto 5